Lead Scoring CRM sistēmā – nosakiet Jūsu mājas lapas apmeklētāju interesi

Kas ir Lead Scoring?

Mājas lapas apmeklētāju intereses izpēte jeb Lead Scoring ir metode, kas pēta individuālā apmeklētāja aktivitāti mājas lapā, kā rezultātā tiek uzkrāti apmeklētāja interešu rezultāti.

Lead Scoring CRM sistēmā

Dynamics crm clickdimensions Mājas lapu apmeklējumi Lead ScoringLead Scoring ir individuālo apmeklētāju aktivitāšu izpēte Jūsu tīmekļa vidē, kā rezultātā par katru mājas lapas apmeklētāju tiek uzkrāta individuāla  informācija(tiek reģistrēti apmeklējumi, skatītās mājas lapas sadaļas, e-pasts, utt.). Šis rīks ir balstīts uz pārlūka noklusējuma funkcijām (cookies). Izmantojot Lead Scoring rīku, Jūsu pārdošanas komanda var ātri un viegli noteikt konkrētā apmeklētāja intereses un piedāvāt tieši to, kas nepieciešams, pamatojoties uz iegūtajiem datiem.