Microsoft Dynamics NAV (Navision) – Noliktavu pārvaldība

Šo granulu izmanto komunikācijai starp pārdošanas un noliktavu funkcijām. Tā nodrošina funkcionalitāti, kas palīdz noliktavu darbiniekiem noliktavas preču saņemšanas reģistrācijā, pasūtījumu izdarīšanā, nosūtīšanai paredzēto preču saņemšanā, kā arī preču nosūtīšanā. Visi izdotie pasūtījumi (pārdošanas, iepirkumu, pārsūtīšanas un ražošanas) var tikt pārvaldīti no noliktavas.

Šīs granulas priekšrocība ir iespēja vadīt preču apriti jau sākot no tās atrašanās noliktavas plauktā. Jūs varat saņemt preces un novietot tās plauktā, kā arī izņemt preces no tā. Preces tiek noliktas atbilstoši nolikšanas veidnei un paņemt tās var atbilstoši (zonu un) plauktu kategorijām. Pārvietot preces starp plauktiem ir iespējams vai nu manuāli, vai izmantojot atskaiti par vietas optimizāciju un izvēles procesu. Saņemšanas un nosūtīšanas procesam tiek izveidoti noliktavas pārvaldības instrukciju dokumenti. Saņemšanas un nosūtīšanas procesus var izmantot pirkšanas, pārdošanas, pārvietošanas, atgriešanas un ražošanas pasūtījumos.

Šī granula ļauj veidot saņemšanas un nosūtīšanas pasūtījumus iekšējām vajadzībām bez izcelsmes dokumentiem (kā iepirkuma pasūtījumi un pārdošanas pasūtījumi). Piemēram, jūs varat saņemt preci testēšanai vai nosūtīt saražoto produkciju. Tiek izveidoti Noliktavas pārvaldības dokumenti, bet to veidošanai nav nepieciešami piegādes izcelsmes dokumenti.

Ar Automātisko datu iegūšanas sistēmu jūs varat iegūt datus automātiski. Tas ļauj saglabāt precīzus datus pat mainīgā vidē.

Noliktavas pārvaldības granulu izmanto Microsoft Dynamics Aplikāciju serveri, un tā atbalsta dažādus noliktavu pārvaldības darba procesus, kas pieļauj automatizēto noliktavu pārvaldību.