Klientu attiecību pārvaldīšana (CRM)

Microsoft Dynamics NAV (Navision) programmā kontaktpersonu pārvaldība

  • Kontaktpersonu pārskatāmības uzturēšana;
  • Dublikātu pārbaude automātiski brīdina, ja ievadītā informācija par kontaktpersonu jau pastāv;
  • Kontaktpersonu sadalīšana kategorijās uz profila jautājumu pamata;
  • Individuāla pieeja katrai kontaktpersonai.

Microsoft Dynamics NAV (Navision) programmā uzdevumu pārvaldība

  • Kampaņu, mārketinga un pārdošanas uzdevumu organizēšana;
  • Individuālu darāmo darbu saraksta izveidošana;
  • Uzdevumu piešķiršana citiem sistēmā reģistrētiem lietotājiem vai lietotāju komandām;
  • Aktivitāšu izveide no vairākiem darāmajiem.

Microsoft Dynamics NAV (Navision) programmā kontaktpersonu klasificēšana

  • Kontaktpersonu klasificēšana dažādās kategorijās un mārketinga ideju pielāgošana klientu individuālajām vajadzībām;
  • Automātiska kontaktpersonu grupēšana, pamatojoties uz paša noteiktiem kritērijiem, piemēram, kontaktpersonu grupēšana atbilstoši ieņēmumiem;
  • Nodrošina svarīgāko informāciju kampaņu plānošanai, specifiskākai kampaņu orientēšananai, kā arī pārdošanas un mārketinga saukļu pilnveidošanai.

Microsoft Dynamics NAV (Navision) programmā kampaņu pārvaldība

  • Kampaņu organizēšana, balstoties uz paša izveidotiem segmentiem;
  • Kontaktpersonu segmentēšana, balstoties uz noteiktiem kritērijiem, piemēram, pārdošanas apjomiem, kontaktpersonu profiliem un mijiedarbībām;
  • Esošu segmentu atkārtota izmantošana, piemēram, nosakot, vai šiem segmentiem nepieciešama atjaunināšana ikreiz, kad par kontaktpersonu tiek ievadīta jauna informācija, vai arī “iesaldējot” grupu turpmāku aktivitāšu, piemēram, tiešā pasta sūtījumu piegādes, veikšanai;
  • Pasta sapludināšana ar Microsoft Office Word dokumentu norādītajam segmentam.

Dokumentu pārvaldība un mijiedarbību reģistrācijas žurnāls

  • Ar kontaktpersonu notikušas mijiedarbības, piemēram, tālruņa zvana, tikšanās vai vēstules, reģistrēšana. Ja mijiedarbībai piesaistīts dokuments, to var saglabāt pie atbilstošās kontaktpersonas un sekot šim dokumentam;
  • Visām mijiedarbībām var piereģistrēt, vai iesaistīta sarakste pa pastu, tālruņa zvani,rēķinu izrakstīšana, atgādinājumi vai serviss;
  • Precīza un laicīga visu mijiedarbību ar attiecīgo kontaktpersonu uzskaite;
  • Kontaktpersonai var piezvanīt, vienkārši noklikšķinot uz pogas kontaktpersonas kartē, un izmantojot ar TAPI (telefonijas lietojumprogrammu interfeisu) savietojamas sakaru ierīces.

Microsoft Dynamics NAV (Navision) programmas iespēju pārvaldība

  • Pārdošanas iespēju apsekošana;
  • Pārdevējiem ir pārskats par gaidāmās informācijas plūsmas saturu, tāpēc viņi var veikt tālredzīgāku plānošanu;
  • Pārdošanas procesa sadalīšana vairākās stadijās.