Bellevue Hotel

Slokas iela 1, Rīga

24.maijs

no 9:00 līdz 13:00

9 viedokļu līderi

Labākie nozares eksperti

Atlikušas vietas: <20

Reģistrējieties tūlīt!
  • Dalībnieku reģistrācija un rīta kafija

  • Kā pārdošanā noķert «lielo zivi»?

    Profesionāls makšķernieks pavisam skaidri apzinās tās darbības, kuras jāveic, lai noķertu maksimālo lomu. Tāpat viņš prot reaģēt uz ārējām izmaiņām un atbilstoši pielāgoties tām.
    Pārdevējiem ne vienmēr ir pilnīgi skaidrs koncepts, kā virzīties uz darījumu iegūšanu. Dažkārt, pavisam vienkārši salīdzinājumi ar ikdienišķām lietām, palīdz izveidot efektīvu konceptu pārdošanas mērķu sasniegšanai. Runāsim par ģeniālo vienkārši!

    Jānis Audijāns

    Smart Stream biznesa konsultants
  • Kur meklēt efektīvā vadītāja darba rīkus?

    Bieži vien vadītājiem tiek piedāvāta datu jūra par visu ko, bet tikai ne to, kas patiesi ir svarīgs un vajadzīgs. Runāsim par iespējamo darījumu saraksta un KPI infopaneļa spējām strukturēti, uzskatāmi un fokusēti nodrošināt vadītājus ar argumentētām atbildēm „kur rodas nauda”, „kas tiek darīts, lai sasniegtu maksimāli augstus rezultātu” un “kā restartēt klientu vadības sistēmas regulāro lietošanu”.

    Katerīna Čerņavska

    Spring Valley Organizāciju stratēģiskās vadības un pārdošanas konsultante, pasniedzēja
  • Cik Jūsu uzņēmumam izmaksā neefektīva pārdošana?

    Bez šaubām katra pārdošanas vadītāja galvenie uzdevumi ir nepazaudēt esošos klientus un nodrošināt stabilu jauno klientu pieaugumu. Šajā prezentācijā meklēsim atbildi uz vienu no aktuālākajiem vadītāju jautājumiem “Vai esmu izdarījis visu, lai sasniegtu savus maksimālos pārdošanas rezultātus ar esošajiem cilvēkresursiem?”

    Reinis Sparāns

    Elva Baltic Pārdošanas vadītājs
  • Klientu un konkurentu analīze – kā tā var palīdzēt Jūsu uzņēmumam strādāt veiksmīgāk?

    Klientu un partneru izpēte palīdz uzņēmumam samazināt biznesa riskus, ietaupīt laiku un strādāt efektīvāk. Savukārt, tirgus un konkurentu izpēte sniedz pamatu objektīvam tirgus situācijas novērtējumam, ļauj atrast jaunus klientus un pamanīt iespējas tirgū.

    Šajā prezentācijā uzzināsiet, kā iegūt un analizēt informāciju par uzņēmumiem un kā izvairīties no neuzticamiem darījumu partneriem.

    Artūrs Doveiks
    Lursoft korporatīvo klientu konsultants
  • Pārtraukums

  • Vadītājam nepiestāv uztraukums publiskas runas laikā

    Veiksmīga publiskā runa vai pašprezentācija ietekmē cilvēkus, liekot tiem pieņemt runātājam vēlamus lēmumus vai liekot tiem justies ieinteresētiem uz sadarbību. Par runātāju veido pirmo iespaidu pēc izskata un pirmajiem pateiktajiem vārdiem. Kādu iespaidu gribat atstāt Jūs? Kā iepazīstināt ar sevi? Kā pieteikt tematu un tā aktualitāti? Kā noslēgt prezentāciju/runu un nodrošināt vēstījuma nodošanu?

    Oskars Priede
    Prezentēšanas prasmju treneris
  • Digitālā drošība uzņēmumos - labā prakse un realitāte

    Dzīvē sargājam savus mājokļus un naudu, bet bieži vien digitālajā vidē pret informāciju attiecamies vieglprātīgi un nepārdomāti, kas var radīt zaudējumus biznesā. Kā panākt izmaiņas uzņēmumos, lai drošības prasības nepaliek tikai uz papīra?

    Sanita Igaune
    Ditālās Drošības alianses vadītāja
  • SMS kā tiešās komunikācijas un mārketinga veids Latvijā un pasaulē

    Tiešas komunikācijas veids saskarnē ar klientu, pielietojuma veidi, stereotipi, regulējums pasaulē un praksē pārbaudīta pieredze.

    Jānis Jakobsons
    Text2Reach biznesa attīstības vadītājs
  • 5,5 biežākās kļūdas e-pasta mārketingā

    E-pasta mārketings ir maize un ūdens katram uzņēmumam, jo tam ir ļoti zemas izmaksas, bet vislielākā atdeve salīdzinot ar citiem digitālā mārketing kanāliem. Lai to sasniegtu, protams, ir jāievēro pareizā prakse. Uzzināsiet biežāk pieļautās kļūdas e-pasta mārketingā un kā no tām izvairīties.

    Krišs Borītis
    Mailigen globālo klientu e-pasta mārketinga speciālists
  • Pārdevēja sagatavošana jaunā biznesa medībām

    Šoreiz parunāsim par to, kurus pārdevējus ir vērts gatavot medībām. Ko var un ko nevar iemācīt pārdošanā strādājošiem? Kā saprast, kuriem darbiniekiem ir potenciāls augt un kuriem nav? Pieredze rāda, ka darbinieki nereti atspoguļo situāciju no sava skatu punkta, nepamanot kaut ko ļoti būtisku sadarbībā ar klientu. Kādi ir risinājumi lielākas skaidrības iegūšanai? Kuru darbinieku attīstībā ieguldīt un kur būs garantēta atdeve?

    Dace Briede-Zālīte
    Moresales Latvia biznesa konsultante

Aicinām:


  • pārdošanas vadītājus un
  • uzņēmuma īpašniekus

Pasākuma laikā Jums būs iespēja:


  • saņemt praktiskus padomus no vadošajiem nozares ekspertiem;
  • izvērtēt sava uzņēmuma pārdošanas efektivitāti;
  • nodibināt jaunus kontaktus;
  • saņemt īpašus piedāvājumus no partneriem.

Interesē papildu informācija vai ir radies jautājums?
Sazinieties ar mums:
tālr.: 29788371
e-pasts: aleksandraa@elvabaltic.lv

Mūsu partneri

Eksperti

Speaker 1

Jānis Audijāns

Smart Stream biznesa konsultants

Speaker 2

Reinis Sparāns

Elva Baltic pārdošanas vadītājs

Speaker 3

Oskars Priede

Prezentēšanas prasmju treneris

Speaker 4

Artūrs Doveiks

Lursoft korporatīvo klientu konsultants

Speaker 5

Katerīna Čerņavska

Spring Valley stratēģiskās vadības un pārdošanas konsultante

Speaker 6

Krišs Borītis

Mailigen globālo klientu e-pasta mārketinga speciālists

Speaker 4

Sanita Igaune

Digitālās Drošības alianses vadītāja

Speaker 5

Jānis Jākobsons

Text2Reach biznesa attīstības vadītājs

Speaker 6

Dace Briede-Zālīte

biznesa konsultante

Reģistrācija

dalība un reģistrācija pasākumam bez maksas

Vārds:
Uzvārds:
E-pasts:
Uzņēmums:
Mobilais tālrunis: