Par un ap Microsoft Dynamics risinājumiem un ne tikai

Kas ir Microsoft Dynamics 365 un vai tas ir piemērots manam uzņēmumam?

Kas ir Microsoft Dynamics 365 | Bloga titulbilde

Jau kopš 2016. gada 1. novembra uzņēmumiem Latvijā un visā pasaulē ir pieejama jauna un inovatīva biznesa vadības platforma – Microsoft Dynamics 365, tomēr, kā rāda prakse, vēl arvien daudziem platformas potenciālajiem lietotājiem ir neskaidrības par to, kas ir šī platforma un vai tā aizstāj jau plaši zināmos Microsoft Dynamics NAV, AX un CRM risinājumus. Šajā rakstā apskatīšu Microsoft Dynamics 365 platformā iekļautos risinājumus, kā arī pamatošu platformas izdevīgumu Jūsu biznesam.

Kas ir Microsoft Dynamics 365?

Microsoft Dynamics 365 ir inteliģentu, nākamās paaudzes biznesa risinājumu kopums, ar kura palīdzību tiek nojaukta iepriekš stingri iezīmētā robeža starp uzņēma resursu pārvaldības (ERP) un klientu attiecību pārvaldības (CRM) risinājumiem. Ja iepriekš ERP un CRM sistēmas tika piedāvātas kā individuālas, pašas par sevi pastāvošas vienības, tad šobrīd tās abas ir daļa no kopējās Microsoft Dynamics 365 platformas. Šī platforma ietver sevī gan Microsoft Dynamics AX, gan Microsoft Dynamics NAV, gan Microsoft Dynamics CRM.

Microsoft Dynamics 365 ir veidota vienotā datu telpā uz Microsoft Azure un ietver dažādus risinājumus mārketingam, pārdošanai, klientu apkalpošanai, servisam, finanšu pārvaldībai, algu aprēķinam, personāla atlasei, personāla pārvaldībai, mazumtirdzniecībai, ražošanai, noliktavas pārvaldībai u.c., vienlaicīgi sniedzot iespēju integrēti strādāt ar tādiem ikdienā jau ļoti populāriem produktivitātes celšanas rīkiem kā Microsoft Office 365, nodrošinot plašas datu analīzes iespējas ar Microsoft Power BI un sasaisti ar pasaules lielāko profesionālo tīklu LinkedIn.

Kas ir Microsoft Dynamics 365 | Attēls

Ar Microsoft Dynamics 365 jums ir iespēja:

  • samazināt Jūsu uzņēmuma izmaksas, kas būtu neizbēgamas, ieviešot dažādas sistēmas grāmatvedībai, algu aprēķiniem, personāla pārvaldībai, noliktavas uzskaitei, mazumtirdzniecībai, klientu attiecību vadībai, mārketingam u.c.;
  • optimizēt ikdienas darbus un biznesa procesus, izmantojot vienotu darba vidi, bez nepieciešamības pārslēgties starp vairākām sistēmām;
  • viegli kombinēt platformā pieejamos risinājumus, pieslēdzot vai atslēdzot kādu no risinājumiem atkarībā no tā, kā jūsu uzņēmums attīstās un kādi rīki ir nepieciešami jūsu darbiniekiem;
  • motivēt jūsu darbiniekus, nodrošinot viņus ar modernākajiem rīkiem pasaulē;
  • piesaistīt jaunus klientus un ieiet jaunos tirgos, izmantojot platformas lokalizācijas, kas sniedz iespēju strādāt dažādās valstīs atbilstoši šo valstu likumdošanai;
  • izvietot sava uzņēmuma infrastruktūru gan uz saviem serveriem, gan uz piegādātāja serveriem, gan Microsoft mākoņpakalpojumā.

Microsoft Dynamics 365 risinājumi un plāni:

Uzņēmumiem Latvijā tiek piedāvāti dažādi risinājumi pārdošanas, servisa, projektu, mārketinga, personāla, mazumtirdzniecības, finanšu, ražošanas, noliktavas, loģistikas procesu organizēšanai un automatizēšanai. Risinājumi ir pieejami atsevišķi un komplektos, sadalīti pa plāniem.

Šobrīd pieejami šādi plāni:

1. Dynamics 365 Plan – plānā iekļauti visi šobrīd pieejamie Microsoft Dynamics 365 risinājumi un PowerApps rīks aplikāciju radīšanai;

2. Unified Operations Plan – plānā iekļauti risinājumi personāla, mazumtirdzniecības, finanšu, ražošanas, noliktavas, loģistikas procesu organizēšanai un PowerApps rīks aplikāciju radīšanai;

3. Customer Engagement Plan – iekļauti risinājumi pārdošanas, servisa, projektu un sociālo tīklu pārvaldībai un PowerApps rīks aplikāciju radīšanai.

Vai Microsoft Dynamics 365 ir piemērots manam uzņēmumam?

Kopumā varu teikt, ka “Jā, ir piemērots!”, jo risinājums ir veidots tā, lai tā komponentes būtu kombinējamas un derētu kā maziem, tā lieliem uzņēmumiem, taču vienmēr ir jāsāk ar izpratni, kas tieši Jūsu uzņēmumam ir nepieciešams. Tāpēc, pirms uzsākat potenciālās biznesa vadības sistēmas izskatīšanu, vispirms būtu svarīgi atbildēt uz jautājumiem:

  1. Kāpēc mani neapmierina esošais IT risinājums?
  2. Ar kādiem biznesa procesiem uzņēmums saskaras ik dienu un kā sistēma potenciāli varētu sakārtot un optimizēt esošos biznesa procesus?
  3. Kādas nodaļas un kuri darbinieki strādās ar jauno sistēmu?
  4. Vai jauno sistēmu izvietosim uz saviem serveriem vai mākoņos?
  5. Vai man ir svarīgi, lai jaunā sistēma būtu pieejama attālināti, no mobilajām ierīcēm?
  6. Vai būs nepieciešama integrācija ar citām sistēmām?

Sistēmas izvēle, ieviešana, maiņa, dažādu integrāciju realizācija, datu migrācijas ir tehniski sarežģīts un komplicēts process, kura pamatā ir jābūt plaša spektra zināšanām gan par IT risinājumiem un to specifiku, gan par biznesa procesiem un konkrētā uzņēmuma specifiku. Tāpēc viennozīmīgi mudinu Jūs konsultēties šajā jautājumā ar Jūsu IT speciālistiem pirms pieņemat uzņēmumam kritiski svarīgus lēmumus. Tāpat droši piesakieties Elva Baltic bezmaksas konsultācijai, kurā atbildēsim uz visiem Jums svarīgiem jautājumiem par mūsu piedāvātajiem biznesa vadības risinājumiem un to sniegtajām biznesa iespējām.

Ilze Ošiņa

Biznesa risinājumu konsultante

Esmu pārdošanas profesionāle ar vairāk kā 15+ gadu pieredzi dažādu IT sistēmu un risinājumu pārdošanā. Liels uzsvars ir bijis uz pārdošanas automatizācijas, mārketinga, klientu attiecību, uzņēmuma resursu pārvaldības, algu aprēķina, personāla pārvaldības un dokumentu vadības sistēmu pārdošanu. Esmu vadījusi pārdošanas automatizācijas sistēmas ieviešanas projektus vairākos vairumtirdzniecības un ražošanas uzņēmumos un piedalījusies vairāku merčendaizinga sistēmu ieviešanas un izstrādes projektos. Ja šodien man vajadzētu izvēlēties platformu biznesa un klientu attiecību vadībai, es pilnīgi noteikti izvēlētos Microsoft Dynamics 365.

LinkedIn