Pieredzes laboratorija III:
mūsdienu izaicinājumi personālvadībā

Mūsdienu personāla pārvaldības robežas ir kļuvušas plašākas. Ir parādījušies jauni IT risinājumi, līdz ar to arī jaunas iespējas un priekšrocības. Ir izaugusi jauna paaudze, kas nu jau citādi raugās uz potenciālo darba devēju un darba vidi. Arī jaunā likumdošana vieš savas korekcijas, arvien vairāk pielāgojoties jaunajām tendencēm, kuras veidojam mēs paši. Semināra laikā apskatīsim aktuālākās HR tendences, laikmeta un tehnoloģiju diktētās pārmaiņas. Dalīsimies ar Latvijas uzņēmumu pieredzes stāstiem un labo praksi. Reģistrējieties pasākumam jau tagad!

HR speciālistiem:

vadītājiem un ekspertiem

Grand Poet by Semarah

Raiņa bulv. 5/6, Rīga

14. novembrī

no 08:30 līdz 13:00

Reģistrācija ir obligāta!

Tikai 50 vietas

PROGRAMMA

  • 08:30 - 09:00Reģistrācija un rīta kafija.

  • 09:00 - 09:20Elastīgs darba stils – tehnoloģiskais progress vai laisku cilvēku izdomājums?

    Microsoft popularizētais elastīgais darba stils izpaužas ne tikai kompānijas izstrādātajās tehnoloģijās un to izmantošanā, bet arī paša uzņēmuma kultūrā, darba ikdienā un domāšanā. Arī Microsoft Latvia birojs ir viens no priekšgājējiem pie mums, kas uzdrīkstējies pamainīt darba vides spēles noteikumus, piedāvājot saviem darbiniekiem Latvijai līdz šim neierastus darba apstākļus un atšķirīgu pieeju darba laika plānošanā.

    Semināra laikā pastāstīšu par konceptu “strādā jebkur”, kā tas izpaužas Microsoft darba vidē; kādi ir šī darba stila plusi, mīnusi, riski un izaicinājumi; kādi ir darba organizēšanas principi un kādas tehnoloģijas palīdz to realizēt. Tāpat iepazīstināšu ar “strādā jebkur” kustības attīstību Latvijā, lai nobeigumā katrs sev varam atbildēt – vai šāds darba stils varētu būt efektīvs arī manā uzņēmumā vai tomēr tas ir laisku cilvēku izdomājums?

    Renāte Strazdiņa, Microsoft vadītāja Baltijā

  • 09:20 - 09:40Moderna darba vide: vai Jūsu uzņēmums iet vienā kopsolī ar laiku?

    Mūsdienu cilvēka prasības pret darba vidi un darba apstākļiem ir citādākas, nekā tās bija vēl pavisam nesen. To, kā šīs prasības ir mainījušās, lielā mērā noteikusi tieši tehnoloģiju straujā attīstība. Tā ir kalpojusi kā katalizators biznesa vides pārmaiņām, fokusā liekot jaunā darba spēka prasības, kas ir viens no noteicošajiem faktoriem, kāpēc mūsdienu darbinieks izvēlas vienu vai otru darbavietu.

    Semināra laikā apskatīsim risinājumus un instrumentus, kas nodrošina elastīgu un mobilu darba vidi, reizē kāpinot darbinieku un uzņēmuma produktivitāti.

    Nodemonstrēšu Office 365 risinājumu, kas daudziem vēl arvien asociējas tikai ar Word un Excel programmatūru, taču patiesībā satur 20+ dažādas modernai darba videi atbilstošas lietojumprogrammas. Pastāstīšu, kā veicināt mobilitāti, uzlabot produktivitāti un tajā pat laikā ietaupīt IT līdzekļus, pietuvinot savu uzņēmumu moderna darba devēja tēlam.

    Mārtiņš Jirgensons, Elva Baltic mākoņpakalpojumu biznesa attīstības vadītājs

  • 09:40 - 10:00Mūsdienīga HR speciālista digitālais “ekipējums”.

    Kā noteikt, ka uzņēmumā ir pienācis laiks pārmaiņām? Ja Jūsu organizācijas darbinieki vēl arvien staigā pa uzņēmuma gaiteņiem ar iesniegumiem rokās, nedēļām skaņo darba grafikus, saņem papīra formāta algas lapiņas un zvana grāmatvedībai katru reizi, kad ir jānoskaidro atlikušo atvaļinājuma dienu skaits, tie ir kritēriji, kas diezgan droši signalizē – ir jāmainās!

    Arvien biežāk mūsdienu darba vidē novērojam tādu jēdzienu aktualitāti kā “mobilitāte”, “atteikšanās no papīru kalniem”, “attālināts darbs”. Arvien vairāk jauno darbinieku jau pēc noklusējuma sagaida darba apstākļus, kas ir saskaņā ar šo jauno filozofiju.

    Semināra laikā pastāstīšu, kā realizēt šīs pārmaiņas savas organizācijas ietvaros, ja esat HR speciālists. Iepazīstināšu ar tādiem moderna HR speciālista risinājumiem kā algu un personāla risinājums, kā arī ar “Personāla portālu”, ar kura palīdzību esam digitalizējuši gan sava, gan klientu uzņēmumu administratīvos un personāla pārvaldības procesus.

    Jūs uzzināsiet, kā būtiski ietaupīt savu, uzņēmuma vadības, nodaļu vadītāju un pārējo darbinieku laiku, vairojot ikviena darbinieka individuālo un uzņēmuma kopējo produktivitāti.

    Nataļja Koroļova, Elva Baltic algu aprēķina un personāla vadības risinājuma speciāliste

  • 10:00 - 10:20Personāla datu analīze: kā pārvērst personāla informāciju par vērtīgiem biznesa datiem?

    Katra uzņēmuma īpašumā ir visdažādākā informācija par tā personālu. Taču ne visi uzņēmumi apzinās, ka, pārvēršot šo informāciju par vērtīgiem biznesa datiem, ir iespējams paaugstināt darbinieku rezultativitāti, optimizēt uzņēmuma izmaksas, kā arī daudz efektīvāk veikt cilvēkresursu plānošanu.

    Semināra laikā kopīgiem spēkiem atbildēsim uz diviem būtiskiem jautājumiem:

    – kuriem personāla datiem būtu jāpievērš lielāku uzmanību un pastiprinātu analīzi no HR speciālista un uzņēmuma vadītāja puses?
    – personāla datu analītika ar Power BI – “must have” atskaites un to izmantošanas scenāriji.

    Rihards Timma, Elva Baltic datu analītikas risinājumu nodaļas vadītājs

  • 10:20 - 10:40Mērķa kandidāts un tā uzrunāšana sociālajos tīklos Facebook un LinkedIn.

    Pirms ķerties pie kandidātu meklēšanas aktuālajai vakancei uzņēmumā, ir jāsagatavo divas lietas – kandidāta profils (informācija par darbu, prasības kandidātam, uzņēmuma piedāvājums, informācija par kandidāta izvēles procesu un vakances nosaukums) un mērķa kandidāta apraksts, lai veiksmīgi to uzrunātu interneta vidē un īpaši sociālajos tīklos.

    Darba sludinājums interneta vidē ir tāda pati reklāma kā visas pārējās, tāpēc līdzīgi jāformulē potenciālā mērķauditorija, kas šo reklāmu redzēs, atradīs, kurai tā būs pieejama un piemērota.

    Semināra laikā pastāstīšu:

    – kā formulēt mērķa kandidātu aktuālajai vakancei;
    – kādus rīkus piedāvā sociālie tīkli Facebook un LinkedIn mērķa kandidāta sasniegšanai;
    – kā izmantot atvēlēto budžetu pēc iespējas efektīvāk, lai sasniegtu kritērijiem maksimāli atbilstošu interneta lietotāju auditoriju;
    – tipiskākās kļūdas un veiksmīgi piemēri kandidātu uzrunāšanā.

    Inga Daliba, personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma DarbaGuru un personīgās zīmolvedības akadēmijas DarbaGuru Academy radītāja un vadītāja. Aktīva tīklotāja, LTRK un BNI biedrs, rekrutiere un personīgās zīmolvedības konsultante. Grāmatas “Personāla atlases mārketings: Kā rekrutēt veiksmīgāk?” autore.

  • 10:40 - 11:10Kafijas pauze.

  • 11:10 - 11:30Spectre Latvia pieredzes stāsts: soli pa solim pretī GDPR.

    Pēdējā pusotra gada laikā Latvijas informatīvajā telpā ir gana daudz dzirdēts un diskutēts par “GDPR” jeb Vispārīgo personas datu aizsardzības regulu. Daži uzņēmumi ir ļoti nopietni gatavojušies jaunās regulas nosacījumu ievērošanai, citi mazāk, es savukārt iepazīstināšu ar Spectre Latvia pieredzes stāstu:

    – cik daudz un kādi procesi bija jāsakārto?
    – kādus datus galu galā mēs apstrādājām?
    – GDPR ārpus ES (Vjetnama);
    – kā pareizi informēt darbiniekus?
    – videonovērošana un vai tiešam dzēšam visas bildes?

    Pastāstīšu par reālajiem ieviešanas procesa plusiem un mīnusiem, jo uz papīra vienmēr viss izskatās ideāli.

    Daina Zoža, Spectre Latvia IT atbalsta speciāliste, KVS vadītāja

  • 11:30 - 11:50AAS BALTA pieredzes stāsts: GDPR izaicinājumi personāla vadībā.

    Semināra laikā ieskatīsimies AAS BALTA GDPR aizkulisēs. Sāksim ar projekta pirmajiem soļiem (komandas izveide, laika plāns, iesaistītās personas), turpinot ar galvenajiem izaicinājumiem tieši HR jomā. Akcentēšu CV glabāšanas, rekomendāciju ievākšanas un darbinieku kartiņu jautājumus. Nobeigumā ieskicēšu tālākos GDPR izaicinājumus un tuvākos uzņēmuma plānus veiksmīgai jaunās regulas nosacījumu ievērošanai.

    Santa Pedece, AAS Balta personāla biznesa partnere

  • 11:50 - 12:10Mācību stratēģija un e-mācības: kā pareizi izvēlēties mācību vadības sistēmu?

    Aizvien vairāk uzņēmumu Baltijā vēlas automatizēt un efektīvāk pārvaldīt mācību procesu. Svarīgu lomu spēlē pareizas mācību vadības platformas (LMS) izvēle. Seminārā apspriedīsim galvenos soļus ieviešot e-apmācības uzņēmumā, kā arī kritērijus, pēc kuriem izvēlētiem mācību vadības platformu.

    Raivis Freimanis, SIA “INTEA” uzņēmuma vadītājs

  • 12:10 - 12:30IT drošības kultūra - katra uzņēmuma nepieciešamība.

    Mūsdienās, kad IT lomai ir būtiska nozīme praktiski jebkura biznesa pārvaldībā, nedrīkstam nenovērtēt riskus, kas potenciāli mājo uzņēmuma iekšienē.

    Seminārā parunāsim par to, kas ir jāzina uzņēmuma darbiniekiem, lai viņu nezināšana vai līdz galam neapzinātās darbības nepārvēršas par uzņēmumam kritisku problēmu. Tāpat izrunāsim veidus, kā maksimāli efektīvi apmācīt darbiniekus un kādus uzņēmuma IT drošībai iekšējos procesus būtu jārealizē.

    Aldis Voitenko, Elva Baltic IT infrastruktūras un mākoņpakalpojumu nodaļas vadītājs

  • 12:30 - 13:00Individuālas sarunas ar ekspertiem.

Pasākuma laikā jums būs iespēja:

 

  • saņemt praktiskus padomus no nozares ekspertiem
  • izvērtēt sava uzņēmuma darbības efektivitāti
  • nodibināt jaunus kontaktus

Dalība – bez maksas

 

Elva Baltic patur tiesības atteikt reģistrāciju.

Pasākums tiks filmēts un fotografēts!

 

Uzņemtie materiāli tiks izmantoti pasākuma turpmākai popularizēšanai.

Radušies jautājumi?

 

Sazinies ar mums!

Tālrunis: +371  29788371
E-pasts: aleksandraa@elvabaltic.lv

EKSPERTI

Pieredzes laboratorija. Lektore - Renāte Strazdiņa

Renāte Strazdiņa

valdes locekle

/Microsoft Latvia/

Mārtiņš Jirgensons

Mākoņpakalpojumu biznesa attīstības vadītājs
/Elva Baltic/

Pieredzes laboratorija. Lektore - Nataļja Koroļova

Nataļja Koroļova

Algu aprēķina un personāla vadības risinājuma speciāliste
/Elva Baltic/

Rihards Timma

Datu analītikas risinājumu
nodaļas vadītājs
/Elva Baltic/

Inga Daliba

vadītāja
/DarbaGuru/

Raivis Freimanis

uzņēmuma vadītājs
/INTEA/

Pieredzes laboratorija-Lektore-Daina Zoža

Daina Zoža

IT atbalsta speciāliste, KVS vadītāja
/Spectre Latvia/

Pieredzes laboratorija-Lektore-Santa Pedece

Santa Pedece

Personāla biznesa partnere
/BALTA AAS/

Aldis Voitenko

IT infrastruktūras un mākoņpakalpojumu nodaļas vadītājs
/Elva Baltic/

Fotoarhīvs

[gallery_bank type=”images” format=”thumbnail” title=”true” desc=”false” responsive=”true” display=”all” sort_by=”sort_order” animation_effect=”bounce” album_title=”false” album_id=”24″]

Fotogalerija

[gallery_bank type=”images” format=”blog” title=”true” desc=”false” display=”all” sort_by=”sort_order” special_effect=”grayscale” animation_effect=”bounce” album_title=”false” album_id=”24″]

Vai Tu zini, kas ir Personāla portāls?

Efektīvi pārvaldīts

uzņēmuma personāls

Samazināts papīra

pieteikumu apjoms

Mazākas administratīvās

izmaksas

Ātra informācijas aprite

starp struktūrvienībām

  • LV