Microsoft Dynamics NAV (Navision) sistēmas algu aprēķins un personāla pārvaldība

algu-uzskaite-un-personala-parvaldiba-elva-baltic

Algu aprēķins un personāla pārvaldība ir specializēts Microsoft Dynamics NAV sistēmas risinājums, kas paredzēts grāmatvežu, personāla speciālistu un uzņēmuma vadītāju ikdienas darbu optimizēšanai un automatizēšanai. Izvēlieties jums nepieciešamās komponentes:

Sakārtojiet uzņēmuma algu un personāla pārvaldes procesus, izmantojot drošu, pārbaudītu un Microsoft sertificētu risinājumu, kas iekarojis stabilu līdera pozīciju Latvijas tirgū!

Risinājuma priekšrocības

  • Datu drošība
  • Maksā par to, kas tiek lietots
  • Atbilst Latvijas Republikas likumdošanai
  • Automatizēti procesi
  • Datu apmaiņa un integrācijas
  • Atskaites
  • Analītiskā uzskaite
  • Intuitīva lietotāja saskarne
  • Dokumentu veidnes

Uzņēmumi, kuri jau izmanto esošo risinājumu

1
1

Ieguvumi

  • Laika ietaupījums un kļūdu samazinājums, pateicoties noteiktu darbību automatizācijai;
  • Operativitāte, veicot VID atskaišu eksportu uz EDS un algu maksājumu eksportu uz bankām;
  • Centralizēta un sakārtota datu bāze ar grāmatvežiem nepieciešamo informāciju.
  • Dokumentu sagatavošana no veidnēm (līgumi, rīkojumi);
  • Vienota datu bāze ar detalizētu informāciju par visiem uzņēmuma darbiniekiem;
  • Personāla atlases procesu (aptaujas anketas, pretendentu atbildes, vakances, personāla atlases konkursi u.c.) nodrošinājums vienotā sistēmā.
  • Darba algu izdevumu analīze dažādos griezumos;
  • Vispārējs pārskats par uzņēmuma algu aprēķina un personāla pārvaldības procesiem;
  • Efektīvi un lietderīgi izmantots personīgais un darbinieku laiks.

Klientu atsauksmes

1

Risinājuma plašā funkcionalitāte ātri un ērti nodrošina visu nepieciešamo darbinieku datu analīzi un pārskatāmu darbinieku pārvaldību, kā arī atrisina visus jautājumus, kuri saistīti ar darba laika uzskaiti un algu aprēķiniem. Turklāt sistēmas uzturēšanas izmaksas ilgtermiņā ir zemākas nekā citām līdzīgām sistēmām. Tās ir stabilas investīcijas nākotnē.

– Skonto Plan Ltd SIA Finanšu nodaļas vadītājs Māris Valdmanis

2

Ņemot vērā lielo darbinieku skaitu un gana apjomīgo algu aprēķinu, meklējām risinājumu, kurš spētu ilgtermiņā apmierināt mūsu vajadzības pēc nepieciešamības apkopot visus datus vienotā sistēmā un efektīvas personāla pārvaldības. Bez tam ar tā palīdzību ir iespējams iegūt darba laika ietaupījumu un lieliskas datu analīzes iespējas.

– CATA SIA Galvenā grāmatvede Anda Maurīte.

Algas risinājuma ieviešana mūsu uzņēmumā būtiski sakārtoja algas aprēķina uzskaiti, atbrīvoja grāmatvedes no laikietilpīgiem rutīnas darbiem, ļaujot to darīt elastīgi un vienmēr veikt savlaicīgu darba algas izmaksu darbiniekiem. Bez tam deva iespēju jebkurā brīdī pārredzēt visu darbinieku datus un saņemt pārskatus vajadzīgajos griezumos.

– Siera nams AS Grāmatvedības nodaļas vadītāja Egija Selga.