Īsumā par Microsoft Dynamics CRM

Veidojiet ciešākas attiecības ar klientiem un sasniedziet jaunu rentabilitātes līmeni

CRM sistēmas informācijas panelis

Uzlabojiet veidu, kādā vadāt pārdošanu, pārvaldāt mārketingu un sniedzat pakalpojumus klientiem. Ar Microsoft Dynamics CRM  – pilnībā integrētu klientu attiecību pārvaldības (customer relationship management – CRM) sistēmu – var veidot un vienkārši uzturēt pārskatāmu informāciju par klientiem, sākot ar pirmo saziņas veidu plānošanu līdz reāliem darījumiem un pēcpārdošanas aktivitātēm.

Darbs vienotā sistēmā palīdz optimizēt sadarbību starp visām uzņēmuma nodaļām, kas strādā ar klientu, nodrošinot vienotu sadarbības pieeju klientam un labāku piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāti.  Microsoft Dynamics CRM ir elastīga un konfigurējama platforma, kas nodrošina iespēju, uzņēmumam attīstoties, vēl vairāk integrēt un paplašināt CRM tehnoloģiju izmantošanu savā biznesa vidē.

Pieteikties prezentācijai »

Izmantojiet iespēju saņemt kompetentas atbildes uz Jūsu jautājumiem un vienojieties par tikšanos!

Zvaniet pa tālruni 67065115 vai rakstiet uz e-pastu info@elvabaltic.lv

Veiciet ievērojamus uzlabojumus sava uzņēmuma ikdienas darba procesos:

  • piekļūstiet visai svarīgākajai informācijai par klientiem tiešsaistē vai bezsaistē;
  • skatiet aktuālos datus par esošajiem un potenciālajiem klientiem reāllaikā, identificējiet paralēlās pārdošanas un pārdošanas palielināšanas iespējas, noslēdziet vairāk darījumu īsākā laikā;
  • izmantojiet saprotamus biznesa procesu pārvaldības, plānošanas, darbplūsmas un pārskatu rīkus, lai nodrošinātu efektīvāku klientu apkalpošanu;
  • modelējiet biznesa procesus, veidojiet darbplūsmas un pārskatus atbilstoši savai darba specifikai, neizmantojot tehnisku atbalstu;
  • uzrunājiet precīzi atlasītu auditoriju mārketinga aktivitātēs, veidojot adresātu sarakstus pēc jums būtiskiem kritērijiem un sasniedziet lielāku atdevi no veiktajām kampaņām.

Integrācija ar Microsoft Office 365:

CRM integrācija ar Office 365

  • eksportējiet un strādājiet ar CRM sistēmas datiem programmā Microsoft Office Excel un pēc tam importējiet izmaiņas atpakaļ programmā Microsoft Dynamics CRM;
  • piešķiriet Microsoft Office OneNote piezīmes Microsoft Dynamics CRM sistēmas lietotājiem, tikai vienreiz noklikšķinot;
  • glabājiet un pārvaldiet dokumentus Microsoft SharePoint, veidojiet jaunus dokumentus tieši no Microsoft Dynamics CRM;
  • integrējiet Microsoft Dynamics CRM ar Microsoft Exchange, lai nodrošinātu e-pastu nosūtīšanu no CRM, uzdevumu, kontaktu un kalendāra sinhronizēšanu starp sistēmām;
  • izmantojiet Microsoft Dynamics CRM iespējas, turpinot strādāt ierastajā Microsoft Outlook vidē – instalējot spraudni Microsoft CRM for Outlook.

Lasiet bloga rakstus par CRM »

Labāks atbalsts globālajam biznesam:

  • izmantojiet daudzvalodu atbalstu, vienkāršojot un koplietojot datus jūsu izvēlētajā valodā;
  • veidojiet un glabājiet pārskatus savā dzimtajā valodā;
  • koplietojiet pārskatus ar lietotājiem, kuri izmanto vairākas valodas;
  • reģistrējiet darbības vietējās valūtās;
  • konvertējiet valūtas summu uz bāzes valūtu, lai to izmantotu pārskatā.

Vēl plašāka sistēmas pieejamība un darbinieku mobilitāte:

CRM sistēmas informācijas panelis

  • palieliniet darbinieku mobilitāti, strādājot ar Microsoft Dynamics CRM uz planšetdatoriem un mobilajiem tālruņiem;
  • izmantojiet mākoņskaitļošanas iespējas un piekļūstiet savam Microsoft Dynamics CRM risinājumam no jebkuras vietas pasaulē, kur vien pieejams interneta pieslēgums;
  • turpiniet darbu arī bezsaistes režīmā, izmantojot Microsoft Dynamics CRM mobilo aplikāciju vai Microsoft Dynamics CRM for Outlook, sinhronizējiet datus, tiklīdz pieslēgums tiek atjaunots.