CRM sistēma pārdošanas resursu automatizēšanai

Uzlabojiet pārdošanas efektivitāti, izmantojot Microsoft Dynamics CRM

CRM sistēmas kopsavilkums

Strukturējiet un automatizējiet pārdošanas procesus un nodrošiniet pārdevējiem vienotu katra klienta profilu. Tas saīsinās darījuma noslēgšanai nepieciešamo laiku, palielinās noslēgto darījumu skaitu un piesaistīs vairāk klientu. Izmantojot Microsoft Dynamics CRM sistēmu, pārdošanas speciālisti ātri piekļūst nepieciešamajiem klienta datiem, kas ļauj strādāt efektīvāk un vairāk laika veltīt tieši pārdošanai un darbam ar klientiem.

Pieteikties prezentācijai »

Izmantojiet iespēju saņemt kompetentas atbildes uz Jūsu jautājumiem un vienojieties par tikšanos!
Zvaniet pa tālruni 67065115 vai rakstiet uz e-pastu info@elvabaltic.lv

Pārdošanas procesu pārvaldība un automatizēšana

CRM sistēmas interesenta kartiņa

Darbs ar potenciālajiem klientiem: ar vienu klikšķi programmā kvalificējiet potenciālo klientu par pārdošanas iespēju vai veidojiet sistēmā interesantu apstrādes procesu atbilstoši savai biznesa specifikai. Automātiski novirziet potenciālo klientu pie vajadzīgā pārdošanas speciālista atbilstoši produktam, teritorijai, naudas summai vai jebkuram citam kritērijam.

Piedāvājumu un pasūtījumu pārvaldība: veidojiet sistēmā piedāvājumus, kuros norādīti produkti un produktu komplekti, izmantojiet cenrāžus optimālai produktu kataloga pārvaldībai. Pārvērtiet piedāvājumus pasūtījumos un pārraugiet visu darbības ciklu – no intereses reģistrēšanas līdz rēķiniem.

Pārdošanas un mārketinga sarakstu pārvaldība: importējiet iegādātos datus par organizācijām un kontaktpersonām, lai palielinātu panākumus tirdzniecībā. Novērtējiet pārdošanas efektivitāti un saglabājiet sarakstus par ikgadējām pārdošanas kampaņām.

Teritoriju pārraudzība: sadaliet organizācijas pēc teritorijām un katrai teritorijai nozīmējiet atbilstošu pārdevēju. Ļaujiet viņiem pārvaldīt un novērtēt tirdzniecības procesus un rezultātus savā teritorijā.
Darba uzdevumi CRM sistēmā

Līgumu pārvaldīšana: viegli pievienojiet, reģistrējiet jums aktuālo līgumu informāciju, saistītos dokumentus un sekojiet līgumu izpildei, atbildīgajiem un termiņiem.

Nodrošiniet sistematizētu pārdošanas procesu: mērķtiecīgi un efektīvi aizsāciet, reģistrējiet un noslēdziet pārdošanas darījumus un ar tiem saistīto informāciju, izmantojot jūsu definētos pārdošanas aktivitāšu apstrādes procesus un darbplūsmu nosacījumus. Izmantojiet Microsoft Dynamics CRM piedāvāto biznesa procesu modelēšanu, paziņojumus un jautājumu eskalāciju.

Visi klientu pārvaldības darba procesi vienā sistēmā

Nodrošiniet savus pārdošanas speciālistus ar mūsdienīgu klientu attiecību pārvaldības platformu, kas nepārtraukti tiek attīstīta. Izmantojiet iespēju integrēt Microsoft Dynamics CRM ar Microsoft Office Outlook, izmantojot speciālu programmatūras spraudni, lai ar vienas lietojumprogrammas palīdzību jūs varētu pārvaldīt darījumus, mārketinga aktivitātes, klientu e-pastus, tikšanās, uzdevumus un citu svarīgu klientu informāciju.

Efektīva informācijas izplatīšana

Ātra kampaņu izveide: lai jūsu klienti regulāri tiktu informēti par jaunajiem piedāvājumiem, produktiem un pakalpojumiem, izsūtiet svarīgāko informāciju īpaši atlasītai auditorijai, izmantojot e-pastu veidnes.

Konkurentu novērtēšana: uzturiet detalizētu informāciju par konkurentiem, sasaistiet to ar saviem produktiem un pārdošanas iespējām. Reģistrējiet konkurentu darbības pēc produkta, reģiona vai cita kritērija un veiciet konkurentu analīzi Microsoft Dynamics CRM.

Produktu kataloga uzturēšana: strādājiet ar pilnīgu produktu katalogu, kurā atrodama informācija par dažādiem cenu līmeņiem, mērvienībām, atlaidēm, cenu noteikšanas iespējām un preču vai pakalpojumu komplektiem.

Pārdošanas literatūras pārvaldība: sagatavojiet, pārvaldiet un izplatiet plašu, ērti pārskatāmu pārdošanas un mārketinga materiālu klāstu, tostarp brošūras, bukletus un informāciju par konkurenci.

Lasiet bloga rakstus par CRM »

Iegūstiet vispusīgu pārdošanas datu pārskatu CRM sistēmā

Visaptveroša informācija par klientu: skatiet un pārvaldiet sadarbību ar organizācijām un to vēsturi, iekļaujot kontaktinformāciju, būtiskos rādītājus, tikšanās piezīmes, pielikumus, komunikāciju, nosūtītos piedāvājumus un iegādātos produktus.

Ātra informācijas atrašana: izmantojiet detalizētās atrašanas un filtrēšanas iespējas, lai acumirklī atrastu nepieciešamo informāciju.

Atbilstoši piedāvājumi: lai spētu piedāvāt atbilstošāko produktu vai pakalpojumu pareizajā laikā, reģistrējiet visas aktivitātes, sadarbības procesus, piedāvājumus, pasūtījumus, līgumus un attiecības saistībā ar konkrēto organizāciju.

Slēptu iespēju atklāšana: intuitīvi novērtējiet attiecības starp klientiem, partneriem, lēmuma pieņemšanā iesaistītajiem un piegādātājiem, lai varētu atklāt jaunas pārdošanas iespējas. Veidojiet saites, izprotiet un atrisiniet sarežģītas biznesa situācijas.

No informācijas līdz pārdošanas biznesa inteliģencei

Pārdošanas rezultātu analīze CRM sistēmā

Pārskatu izveide un lietošana: izveidojiet, skatiet un kārtojiet dažādus pārskatus, lai noteiktu pārdošanas tendences, novērtētu un prognozētu pārdošanas aktivitātes, reģistrētu pārdošanas procesus un analizētu tirdzniecības rādītājus. Viegli koplietojiet šos pārskatus ar kolēģiem.

Izceliet nozīmīgos datus: vadošajiem darbiniekiem un svarīgākajiem dalībniekiem izstrādājiet visaptverošus un fokusētus informācijas paneļus, kuros izcelti būtiski pārdošanas un darbību rezultātu rādītāji.

Potenciāla izvērtēšana: definējiet sistēmā tieši jūsu biznesa prasībām atbilstošu interesentu atlasi un kvalificēšanas procesu. Sekojiet līdzi un novērtējiet pārdošanas potenciālu saviem klientiem un pārdošanas iespējām katrā pārdošanas cikla posmā.

Datu padziļināta apstrāde: izmantojiet datu eksporta iespējas uz Microsoft Excel datu padziļinātai apstrādei vai Microsoft Power BI platformu biznesa analīzes veikšanai.