CRM sistēmas priekšrocības mārketinga procesu automatizēšanai

Microsoft Dynamics CRM nosdrošina iedarbīgas mārketinga kampaņas un nepārtrauktu komunikāciju ar klientiem.

Nodrošiniet mārketinga speciālistus ar datu atlases un segmentācijas rīkiem, labākajiem kampaņu pārvaldības un tirgus analīzes līdzekļiem, lai palielinātu mārketinga kampaņu efektivitāti un precīzāk reģistrētu galvenos izpildes rādītājus. Iegūstiet pilnīgu 360 grādu priekšstatu par klientiem, izmantojot klientu profila datus, un veidojiet mārketinga adresātu sarakstus, kas segmentēti pēc pārdošanas, teritoriālā izvietojuma, demogrāfiju raksturojošiem parametriem vai citiem jūsu biznesam nozīmīgiem kritērijiem. Microsoft Dynamics CRM sistēma piedāvā visaptverošu mārketinga rīku komplektu, tajā skaitā, papildu CRM risinājumus jeb Add-Ons, lai varētu maksimāli efektīvi sasniegt mērķauditoriju.

Pieteikties prezentācijai »

Izmantojiet iespēju saņemt kompetentas atbildes uz Jūsu jautājumiem un vienojieties par tikšanos!
Zvaniet pa tālruni 67065115 vai rakstiet uz e-pastu info@elvabaltic.lv

Veidojiet efektīvas kampaņas

Reklāmas kampaņa CRM sistēmā

Kampaņas darbību cikla pārvaldīšana: nosakiet uzdevumus, darbības un mārketinga materiālus visam kampaņas ciklam.

Realizējiet prasmīgākas kampaņas

Mārketinga saraksts CRM sistēmā

Auditorijas segmentēšana: izmantojiet segmentācijas līdzekļus, lai sasniegtu potenciālos klientus, saglabātu esošos klientus un veiksmīgas kampaņas saglabātu atkārtoti izmantojamās veidnēs. Pārvaldiet kampaņu budžetu, plānojiet kampaņu aktivitātes un sekojiet to izpildes rezultātam, reģistrējot atbildes par katru kampaņas aktivitāti.

Rezultātu pārraudzīšana: izveidojiet detalizētus reāllaika rezultātu pārskatus, kas reģistrē galvenos kampaņu rezultātu faktorus, tajā skaitā ieguldījumu atdevi, atbilžu sniegšanas rādītājus un katras saņemtās atbildes izmaksas.

Sagatavojiet kampaņas ātrāk

Plānojiet kampaņas laikus: pateicoties rūpīgai esošo datu analīzei, ar Microsoft Dynamics CRM jūs spēsiet ātri reaģēt uz mainīgajām klientu vēlmēm un jaunām tirgus iespējām. Pārvērtiet informāciju par klientiem skaidrās, praksē izmantojamās zināšanās!

Kampaņu plānošana un realizēšana: izmantojiet iepriekš definētas programmas veidnes, lai atkārtoti izmantotu kampaņu, vai sāciet pilnīgi jaunas kampaņas izveidi. Plānojiet kampaņu aktivitātes, kas tiks veiktas nekavējoties vai plānotā laikā vēlāk, un realizējiet kampaņas jebkurā vietā pasaulē, izmantojot jaudīgas vairākvalodu un vairākvalūtu iespējas.

Saprotama komunikācija: izveidojiet profesionāla izskata e-pasta veidnes un vienkārši nosūtiet e-pasta ziņojumus. Programmā e-pasta ziņojumus automātiski pārvērtiet par kontaktpersonām, potenciālajiem klientiem un pārdošanas iespējām atbilstoši jūsu izveidotajiem nosacījumiem.

Aktivitāšu definēšana: izvēlieties kampaņai piemērotas aktivitātes, piemēram, e-pasta ziņojumus, tālruņa zvanus, faksus vai tikšanās, un uzticiet darbus atbilstošiem darbiniekiem.

Lasiet bloga rakstus par CRM »

Pārvērtiet datus par mārketinga inteliģenci CRM sistēmā

Mārketinga informācijas panelis CRM sistēmā

Tendenču identificēšana un tirgus prognoze: efektīvi ieviesiet jaunus produktus un pakalpojumus tirgū un uzlabojiet jaunu un papildinošo produktu un pakalpojumu iespējas. Piešķiriet mārketinga resursus, balstoties uz skaidru izpratni par tirgus tendencēm un iespējām.

Efektīvāko mārketinga līdzekļu izveide: izmantojiet pārskatu un datu analīzes iespējas, lai novērtētu drukas, e-pasta, tiešsaistes un citu mārketinga līdzekļu iedarbību un koncentrētos uz efektīvākajiem mārketinga veidiem un auditoriju.

Lojalitātes veicināšana: izmantojiet pilnīgu 360° klientu profilu, lai laikus ieteiktu aizstājējproduktus vai atjaunojumus vai vienkārši atalgotu uzticīgos klientus.

Mārketingā ieguldīto līdzekļu atdeves mērīšana: izstrādājiet visaptverošus un mērķtiecīgus informācijas paneļus vadošajiem darbiniekiem un svarīgākajiem dalībniekiem, kuros ir izcelti būtiskie mārketinga un organizācijas darbības rādītāji.