CRM sistēmas izmantošana klientu apkalpošanā

Apmierināti klienti un efektīva klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana CRM sistēmā

Izmantojiet vienotu klientu datubāzi pieprasījumu un pieteikumu pārvaldībai, ietverot pakalpojumu vēsturi un atbalsta informāciju, nodrošinot klientu apkalpošanas speciālistus ar rīkiem, lai sniegtu atbilstošus un efektīvus pakalpojumus, kas vairo klientu lojalitāti un nes lielāku peļņu. Microsoft Dynamics CRM sistēma piedāvā visaptverošu klientu apkalpošanas risinājumu, kas ir lietotājiem pazīstams, pilnībā pielāgojams jūsu uzņēmējdarbības procesiem un mērogojams, lai atbilstu organizācijas vajadzībām.

Pieteikties prezentācijai »

Izmantojiet iespēju saņemt kompetentas atbildes uz Jūsu jautājumiem un vienojieties par tikšanos!
Zvaniet pa tālruni 67065115 vai rakstiet uz e-pastu info@elvabaltic.lv

Automatizēti apkalpošanas procesi

  • Piešķiriet, pārvaldiet un atrisiniet ar klientu apkalpošanu saistītus jautājumus, izmantojot pakalpojumu pieprasījumu automatizētu maršrutēšanu, rindošanu un eskalāciju, kā arī pieteikumu pārvaldību, komunikāciju reģistrēšanu un automātiskās atbildes pa e-pastu.
  • Izmantojiet darbplūsmu un biznesa procesu mehānismus, lai nodrošinātu optimālu klientu apkalpošanas procesu.

Ātri un precīzi atrisinātas problēmas

  • Atrisiniet arvien vairāk jautājumu jau pirmā zvana laikā, izmantojot pēc produktu un pakalpojumu kategorijām sakārtotu koplietojamu zināšanu bāzi ar meklēšanas iespējām, kā arī integrētu “klātbūtnes” informāciju un tūlītējo ziņojumapmaiņu.
  • Ātri atrodiet konkrētās jomas speciālistus vai vadītājus un sazinieties ar viņiem, izmantojot kontaktinformāciju, kas iekļauta tieši CRM sistēmas lietotājam paredzētajos līdzekļos.
  • Novērtējiet priekšrocības, ko sniedz minētās papildu iespējas, kā arī funkcijas “klikšķis, lai tērzētu” un “klikšķis, lai zvanītu”, ko nodrošina Microsoft Dynamics CRM un Skype programmu integrācija.

Microsoft Dynamics CRM klientu apkalpošana

Pieprasījumu pārvaldība: izveidojiet, piešķiriet un pārvaldiet klientu pakalpojumu pieprasījumus dažādos veidos, tajā skaitā pa tālruni, e-pastu, tīklu Web, personīgas tikšanās laikā un citādi. Pārvaldiet pieprasījumus no pirmās saziņas līdz atrisinājumam un automātiski saistiet ienākošos atbalsta jautājumus ar atbilstošo pieprasījumu.

Pieprasījumu maršrutēšana un rindošana: nosūtiet pieprasījumus uz rindām, kur atsevišķas personas un komandas tiem var viegli piekļūt un tos automātiski maršrutēt atbilstošajai personai, pārzinim vai speciālistam. Pielāgojiet pakalpojumu rindas, lai tās atbilstu klientu apkalpošanas procesiem.

Ātra problēmu novēršana: ātri atrisiniet biežāk izplatītās atbalsta problēmas, izmantojot zināšanu bāzi ar meklēšanas iespējām. Pārliecinieties, vai publicētā informācija ir pilnīga, pareiza un piemērota, izmantojot iebūvētos pārskatīšanas procesus. Izveidojiet un uzturiet risinājumu datubāzi, kurā var ātri atrast atbilstošos risinājumus.
Pakalpojumu piegāde CRM sistēmā

Līgumu pārvaldība: izveidojiet un uzturiet līgumus par pakalpojumiem programmā Microsoft Dynamics CRM, lai pārvaldītu līgumus par pakalpojumu kvalitātes līmeni, uzlabotu biznesa procesus un sagatavotu precīzus rēķinus klientiem. Automātiski atjauniniet līgumu informāciju katrā atbalsta sniegšanas reizē.

E-pasta atbilžu pārvaldība un automatizēšana: uzturiet precīzu informāciju par klientu organizāciju, kontaktpersonām un pakalpojumiem, izmantojot automatizētu klientu e-pasta ziņojumu reģistrēšanu un atbildēšanu uz tiem.

Produktu kataloga uzturēšana: strādājiet ar pilnīgu produktu katalogu, kurā atrodama informācija par dažādiem cenu līmeņiem, mērvienībām, atlaidēm un cenu noteikšanas opcijām.

servisa kalendārs CRM sistēmā

Tikšanos un resursu plānošana: plānojiet tikšanās un servisa apmeklējumus, kā arī resursu piešķiršanu apkalpošanas vietām, izmantojot vienotu apkalpošanas speciālistu, rīku, resursu un telpu kalendāra skatu. Lai klientiem piegādātu pakalpojumu ar augstāku pievienoto vērtību, izmantojiet iespēju ātri atrast kvalificētus, klientu vēlmēm atbilstošus apkalpošanas speciālistus un saplānot ar tiem tikšanās un servisa apmeklējumus.

Pakalpojumu, telpu un aprīkojuma pārvaldība: programmā Microsoft Dynamics CRM izveidojiet pilnīgus pakalpojumu sniegšanas piedāvājumus un resursu grupas, lai visā organizācijā nodrošinātu nepārtrauktus apkalpošanas procesus.

Komunikācija reāllaikā: izmantojot Microsoft Dynamics CRM un Microsoft Lync Server, skatiet kolēģu pieejamību un statusu. Optimizējiet pakalpojumu sniegšanu un resursu izmantošanu ar tūlītējās saziņas palīdzību.

Apkalpošanas procesu automatizēšana: modelējiet un ieviesiet drošu klientu apkalpošanas procesu automatizāciju, darbplūsmu un biznesa procesu mehānismus.

Datu kvalitātes nodrošināšana: automātiski noņemiet ierakstu dublikātus, lai nodrošinātu datu konsekvenci un integritāti. Datu pārvēršana par praktiski lietojamām zināšanām: identificējiet visizplatītākās atbalsta problēmas, reģistrējiet apkalpošanas procesus un nosakiet pakalpojumu sniegšanas kvalitāti. Izmantojiet visaptverošus pārskatus, kas tiek piedāvāti Microsoft Dynamics CRM standartā, vai viegli izveidojiet pielāgotus pārskatus, izmantojot rīkus, kuru pamatā ir vedņi un kuriem nav nepieciešami IT tehniskie resursi.

Lasiet bloga rakstus par CRM »