Microsoft Dynamics CRM - klientu attiecību pārvaldības sistēma

Microsoft Dynamics CRM ir mūsdienīga tehnoloģiskā platforma (klientu attiecību vadības sistēma), kuras izmantošana palīdz uzlabot uzņēmuma pārvaldības procesus, veidot un uzturēt attiecības ar saviem klientiem un sadarbības partneriem, kā arī veicināt biznesa attīstību nākotnē.

Microsoft Dynamics CRM programmatūra ietver trīs pamata moduļus – pārdošanas atbalsts, klientu apkalpošanas serviss un mārketinga pārvaldība.

Sistēma sniedz pilnīgu un detalizētu pārskatu par klientiem reāllaikā un ir elastīga klientu attiecību pārvaldības platforma, kas spēj pielāgoties un augt kopā ar jūsu biznesu, kā arī nodrošināt strauju ieguldījumu atdevi.

Pieteikties izmēģinājumam »

Ikdienas darbā sasniegt labākus rezultātus lietotājam palīdz:

  • intuitīva lietotāja saskarne – operatīvi pieejama un ērti meklējama visa informācija par klientiem;
  • atbilstība jūsu uzņēmuma procesiem – pievilcīgs dizains, detalizēti procesi un plašas sistēmas piemērošanas iespējas;
  • mūsdienīga tehnoloģija – ātri ieviešama, vienkārši pielāgojama un ērta, strādājot ar mobilajām ierīcēm.

Microsoft Dynamics CRM galvenie mērķi:

  • piesaistīt jaunus klientus,
  • uzlabot esošo klientu apmierinātību,
  • veicināt klientu apkalpošanas kvalitāti.

Microsoft Dynamics CRM papildu integrācijas jeb Add-Ons

Noskatieties video, lai uzzinātu vairāk!

Lasiet bloga rakstus par CRM »

 

Microsoft Dynamics CRM LEJUPIELĀDES pdf formātā

Vispārēja apraksta buklets
Vispārēja apraksta buklets
LV  RU  EN 
Atkritumu pārvaldības risinājums
Atkritumu pārvaldības risinājums
LV  RU  EN 
CRM 2013. versija
CRM 2013. versija
LV 
CRM otrās pircēju paaudzes (2.0) pasaulē
CRM otrās pircēju paaudzes (2.0) pasaulē
LV 

Ieviešanas rokasgrāmata angļu valodā pieejama šeit.

Izmantojiet iespēju saņemt kompetentas atbildes uz Jūsu jautājumiem un pieprasiet piedāvājumu!
Zvaniet pa tālruni 67065115 vai rakstiet uz e-pastu info@elvabaltic.lv