Reportāža no Microsoft vispasaules partneru konferences

Microsoft vispasaules partneru konference 2016

Pirmdien, 11. jūlijā, Toronto (Kanādā) oficiāli tika atklāta ikgadējā Microsoft vispasaules partneru konference (Worldwide Partner Conference) 2016, pulcējot kopā vairāk kā 16 000 Microsoft partneru no visas pasaules, lai dalītos ar viņiem karstākajās Microsoft aktualitātēs, nākotnes plānos, pieredzē un sniegtu iedvesmu jauniem biznesa mērķiem un sasniegumiem.  

Uzzināt vairāk »

3 pārdošanas stūrakmeņi: statistika, sistēma, analīze

3-efektivas-pardosanas-sturakmeni-elva-baltic-blogs

Vai atceraties pēdējo reizi, kad izvirzījāt sev jaunus un daudzsološus pārdošanas mērķus, taču rezultāts nebija ne uz pusi tik spīdošs kā iecerēts? Aizvadītajā Elva Baltic pārdošanas seminārā “Pieredzes laboratorija”, kas pulcēja vairāk kā 250 augstākā un vidējā līmeņa vadītājus un 9 pārdošanas jomas ekspertus, radām atbildi uz šo jautājumu.  

Uzzināt vairāk »

3 efektīvi digitālās komunikācijas rīki jūsu biznesam

digitalas-komunikacijas-riki-skype

Izglītojošie semināri, konferences, uz pārdošanu orientētas klientu brokastis un vakariņas – visi šie biznesa pasākumi uzstājīgi turpina mums atgādināt, ka dzīvojam digitālajā ērā, aicinot nestagnēt, iet līdzi laikam un attīstīties. Līdzīgs aicinājums caurvija arī Belam-Rīga nesen organizēto semināru par tādiem digitālās komunikācijas rīkiem kā Skype for Business, Intranet vienoto darba vidi darbiniekiem un Personāla pašapkalpošanās portālu.  

Uzzināt vairāk »

Atskats uz EBIT 2016 vadītāju konferenci

ebit-vaditaju-konference-2016-elva-baltic

Informācijas tehnoloģiju attīstība un ikdienas procesu digitalizācija izvirza arvien jaunus jautājumus un tēmas, par kurām ir vērts diskutēt. Vai digitālā pasaule iznīcinās “aci pret aci” komunikāciju? Kā interneta revolūcija ietekmējusi biznesa vidi? Vai kibernoziegumus veic tikai hakeri? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem meklējām vadītāju konferencē EBIT 2016.  

Uzzināt vairāk »

Komunikācijas ar klientu izsekošana CRM sistēmā

elva-baltic-komunikacijas-izsekosana-crm

Izsekot darbinieka komunikācijai ar klientu vienmēr ir bijusi uzņēmumiem aktuāla tēma. Viens no biežāk sastopamajiem izaicinājumiem ir komunikācijas vēstures nodrošināšana visiem klientu apkalpošanā iesaistītajiem profesionāļiem. Savukārt vadītājiem ir svarīgi kontrolēt komunikācijas procesu, analizēt tā kvantitatīvos rādītājus un uzlabot kvalitāti.
 

Uzzināt vairāk »